שירות לקוי וטרטור הלקוח והכי חשוב , הבטחות שיקריות ללקוח "מספר 1 בשירות" |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
כללי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לעיניין , לפני כשלושה - ארבעה ימים חיברתי למכשיר שלי (X820 , מכשיר מצויין עד לפני יומיים) , חיברתי אוזנייה שהם עצמם סיפקו לי בחבילת המכשיר ! מאותו יום ניסיתי לחבר את הטלפון לחשמל לטעינה ומשום מה הוא לא נטען ניסיתי לחבר אותו למטען הרכב , גם לא עזר ! אחרי זה הלכתי לנקודת שרות של אורנג , נמסר לי משמה "שנשבר" החיבור ! ניסיתי להסביר שזה מה שהם סיפקו לי , אמרה לי הנציגה שזה לא קשור אלייה(תיקון באורנג יעלה לי 1250 הגיוני לא ?! ) ונתנה לי טלפון של ה"יבואן", התקשרתי מהבית ומשמה נמסר לי שאני צריך לתת את המכשיר שלי לאורנג והם ישלחו להם את המכשיר התקול ! טירטרו אותי כמו שצריך , אבל שטויות ! קורה שטועים , אחרי כמה "צעקות" על נציגה אחרת שלא קשורה אמרה שהנציגה הקודמת טעתה ! הפנתה אותי לסופר פארם לקבל מכשיר עם הנחה מסויימת , הלכתי לסופר פארם , לא היה שמה נקודת אורנג (סניף פולג נתניה) ! מדהים , טורטרתי שוב ! כמובן אחרי כמה טלפונים שוב טעות של אורנג , אחרי שכבר העצבים הצטברו בגופי ! התקשרתי שוב , "תלך לסניף ליד ביתך יתנו לך מכשיר חינם , (כמו בשיחה הראשונה) שאלתי 3 פעמים אני לא מוסיף שקל ? "כן תלך אל תדאג " חזרתי שוב , אני לא מוסיף שקל , שיגרוג או לא , אני לא מוסיף כלום ? "כן ברור אני דאגתי לזה "
*** מנסה לקבל עזרה מהפקידות ! אף אחת לא עוזרת , "מנהלים" , לא חוזרים גם אחרי ההבטוחות של הנציגות !!!
מור הבטיחה שיניב (מנהל שרות) יחזור אלי , כמו מיטל , כמו הילה , כמו כל נציגה שהבטיחה ואף אחד לא חוזר , שלושה ימים אני עם טלפון מושבט ואף אחד
הסיפור הנ''ל רץ כבר ל4 נציגות !
לא עוזר !
בבקשה עזרה ! מישהו מוסמך שיכול להבטיח ולקיים !
|
גועל נפש של שירות וטרטור |
סוג הנזק : |
לחזור ללקוח ! לטפל ! להבטי מה שמקיימים ! לא חסר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|