פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בלתי יעיל בתקלה חוזרת במכשיר מוטורולה E-1000 נושא התלונה:
בן מאיר שירה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
צומת רעננה כתובת:
תיאור הבעיה:
דבר ראשון שברצוני לציין הוא שאנו לקוחות ותיקים מאוד של חברת אורנג', ועד לרכישת מכשיר זה היינו גם לקוחות מרוצים מאוד.
ברשותי מכשיר מוטורולה E-1000 שרכשו הורי מאורנג-בדצמבר 2005 בסניף הנמצא בכרמיאל כחלק ממבצע שהיה אז-מכשיר 1+1.המכשיר רשום על שם אבי (גרינברג בוריס). לאחר תקופה לא ארוכה של שימוש במכשיר-הופיעו 2 סוגים של תקלות, האחת הזמן שבו הסוללה החזיקה מעמד-הלך והצטמצם עד למצב שבו לאחר 2 שיחות קצרות כבר היה צורך בהטענה חוזרת. התקלה השנייה והעיקרית הייתה שהחלו להופיע רעשים סטטיים בקו-בתחילה רעשים שהיה ניתן להתעלם מהם ואחר זמן קצר-רעשים חזקים שלא איפשרו לשמוע את השיחה כלל.
הפנייה הראשונה (וכפי שזכור לי גם הפנייה השנייה) לתיקון הייתה במרכז השירות של מוטורולה-בסניף רעננה היות ולשם הפנתה אורנג' לתיקון מכשירי מוטורולה. בשני המקרים-הוחלף חלק במכשיר והתקלה חזרה על עצמה לאחר זמן די קצר.
בפעם השלישית שחזרה התקלה פניתי לתיקון-לסניף אורנג' בצומת רעננה היות והטיפול במכשירים הועבר לאורנג'. כאשר הגעתי לסניף אורנג' ברעננה-וניסיתי להסביר כי זו הפעם ה-3 שלי בתיקון אותה התקלה נאמר לי כי היות והתקלות תוקנו במוטורולה ולא באורנג'-אין להם כל תיעוד שאכן כבר טופלה תקלה זו פעמיים ומבחינתם זו הפעם הראשונה שהתקלה מופיעה. שמתי את המכשיר לתיקון(פעם 3) ואכן כאשר הוחזר-המכשיר היה תקין (שוב החליפו בדיוק את אותו רכיב שהחליפו בכל פע עד כה). לאחר זמן קצר (כחודש) שוב חוזרת על עצמה אותה תקלה בדיוק ואני מגיעה בפעם השנייה לאורנג' רעננה ופעם ה-4 תיקון המכשיר!!!! מה שנאמר לנו הפעם הוא שניתנת אפשרות לקבל מכשיר חדש רק לאחר 3 או 4 פעמים שמגיעים לתיקון ואילו אנחנו מגיעים רק בפעם השנייה לסניף זה ולכן הפעמים הקודמות מבחינתם לא נחשבות!!!!! שוב הוכנס המכשיר ליקון.שוב הוחלפועוד כמה רכיבים. לאחר התיקון הבעתי חוסר שביעות רצון שכן כבר ניחשתי שהתקלה תחזור על עצמה בקרוב כמו בעבר. מה שנאמר לי היה שכרגע המכשיר תקין (מן הסתם שהוא תקין-כרגע יצא מתיקון). ואין מה לעשות!! שוב אני מזכירה כי זו הפעם ה-4 שהמכשיר תוקן עקב אותה בעייה בדיוק.
לאחר כחודש וחצי-כצפוי חזרה אותה תקלה מרגיזה שוב!!! בפעם ה-5.... שוב הגענו לסניף אורנג' ברעננה. והפעם בגלל הכעס הרב ביקשתי לדבר עם מנהל הסניף. אומנם את מנהל הסניף לא פגשתי אך נציג אחר הכניס מייד שוב את המכשיר לתיקון והפעם, היות ולא מיוצרים מכשירים חדשים מסוג זה-הוחלפו כל חלקי המכשיר כולם! מה שהכי מכעיס הוא שבפעם זו-אף הציעו לנו לרכוש מכשיר חדש במחיר "מבצע" "משתלם" -אז מצד אחד לא מצליחים לתקן את המכשיר בצורה שבה לא תחזור התקלה ולי ישנה עדיין התחייבות על המכשיר ומצד שני בעצם מציעים לי להתחייב ולהתחיל תשלום על מכשיר חדש! לדעתי זוהי פשוט חוצפה שלא תתואר. אורנג' בתור חברה כך כך גדולה יכולה להרשות לעצמה לתת ללקוחה ותיקה כמוני פתרון קצת יותר ידידותי מלרכוש מכשר נוסף כאשר הם אלה שלא מצליחים לפתור את התקלה ואפילו לא נושאים באחריות לכך!! בחברה המתחרה פלאפון-ללקוח שמגיע עם תקלה ואת אותו מכשיר הפסיקו לייצר, ללקוח ניתם מכשיר מדגם אחד מתקדם יותר- פשוט מאוד!
לי אישית לא הוצע כל פתרון מלבד לבוא ולתקן כל פעם את אותה התקלה ללא תועלת או להוציא שוב כסף מהכיס ולשלם גם על מכשיר חדש וגם על הישן!
הנזק הוא אינו רק כספי על גם עוגמת נפש רבה על כל הפעמים שהגעתי לסניף ונתקלתי באטימות מוחלטת. שלא לדבר על בזבוז הזמן הגדול- לצאת כלפעם מוקדם מהעבודה היות והסניף כבר נסגר ב18.00 ואני מסיימת לעבוד רק ב 17.30.

אני מקווה מאוד שאולי אולי הפעם מישהו יתייחס לבעייה בצורה קצת יותר רצינית ומציאותית ולא יבקשו ממנו לשים את המכישר שוב לתיקון כי בכל זאת אני ממש לא לקוח חדש אלא ותיקה מאוד ברשת ומעבר לכך ברשותי וברשות משפחתי 4 קווים של אורנג' מהסיבה הפשוטה שבאמת היינו מאוד מרוצים מהשירות עד כה.
כספי סוג הנזק :
קבלת מכישר חלופי היות ואת המכישר הזה כבר ברור שלא ניתן לתקן ! קבלת פיצוי הולם כל כל עוגמת הנפש ובזבוז הזמן בניסיון לתקן את המכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת גרינברג על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה