פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כבל USB למכשיר סמסונג X650 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
וולפסון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני, ויינר אירנה, מתלוננת שרכשתי מכשיר סמסונג X650 בסניף אורנג'-וולפסון בחולון.
ע''פ משווק-נציג מכירות של הסניף (יאיר ברנשפיז) הובטח לי שאני יכולה לקנות בנפרד כבל USB להעברת נתונים מהמכשיר נייד למחשב. היה הוסבר לי לגשת
לחנות "דינמיק" בקניון חולון. אחרי רכישת המכשיר, צלמתי תמונות דרך המכשיר,
תמונות שאני חייבת להוציא מטלפון נייד. הגעתי לסניף חנות "דינמיק" בחולון, הוסבר לי שאין כבל למכשיר סמסונג X650. אחרי זה הגעתי פיזית למשווקים אורנג' בדיזנגוף סנטר, לרח' אבן גבירול 30, לתחנה מרכזית, קניונים במרכז הארץ ונתקלתי בבעיה שכבל לא קיים ולא משווקים אותו. התקשרתי גם לשרות לקוחות אורנג', קבלתי אותה תשובה. כאשר רכשתי את המכשיר,היה מאוד חשוב לי שהמכשיר עם המצלמה ואני יכולה להעביר את התמונות למחשב. זאת הייתה שאילה ראשונה כדי לבחור דגם
של המכשיר. נכון להיום יש לי תמונות במצלמה ואין אפשרות להעביר אותן למחשב.
(כל השיטות לשלוח אותן באי מייל או MMS לא מעניינות אותי. כלקוחה וותיקה
של אורנג' (עם 3 מכשירים)אני דורשת פיתרון-לספק לי כבל שמתאים למכשיר נייד
סמסונג X650 או החלפת מכשיר למכשיר אחר לבחירתי שאני אוכל להשתמש במצלמה וגם להעביר נתונים למחשב דרך כבל USB.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת ויינר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה