טיפול "מוזר" בתקלה חוזרת במוטורולה L6 |
נושא התלונה: |
גרוברמן אביהו |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קראתי כאן על טיפול אוראנג' בתקלות חוזרות, ואני לא מופתע - עברתי פשוט את אותו מסע מפרך ומשפיל!!
המכשיר נמסר על ידי לתיקון של בעיות קליטה מספר פעמים. בכל פעם נמצאה תלונתי כנכונה ואכן הוחלפו אנטנה, כרטיס סים, סוללה ועוד.
מאחר והתקלה ממשיכה, התקשרתי לשירות הלקוחות והסברתי כי לי כאדם נכה אין אפשרות להגיע כל שבועיים לתקן תקלה חוזרת, ואני מבקש את עזרתם לפתרון הבעיה. אכן עובדת אוראנג' עשתה מאמצים אולם חזרה אלי בתשובה כי לצערה בוטל "שירות השליחים" שהיא רצתה לשלוח אלי, אולם מכיוון שזו תקלה חוזרת למעלה מ-3 פעמים כנראה שיחליפו לי את המכשיר כשאגיע אני או מי מטעמי למרכז השירות של אוראנג'.
דאגתי להגיע במהרה , וזאת בציפיה כי המסע המפרך אחר מכשיר תקין, יסתיים היום בכי טוב.
אולם, באופן מפתיע המכשיר נמצא הפעם תקין.האם זה באמת או במקרה? לא יודע.לשאלתי מה יקרה באם התקלה תחזור כפי שהיה עד עכשיו, נעניתי ביושר רב על ידי מנהל בסניף (חוצות המפרץ - גוסטבו) כי המכשיר "לא יוחף לעולם כל עוד ניתן לתקנו!!!" - ז"א שאוראנג' מצפה מהלקוח לבוא כל שבועיים לתיקון מכשיר והם לעולם לא יחליפו אותו.
החוצפה עוד לא הסתיימה.
אנשי אוראנג' הן מהסניף והן משירות הלקוחות הטלפוני, שלזכותם יאמר שכולם היו אדיבים ואפילו הצדיקו אותי על טענותי - נתבקשו להציע לי שידרוג במחיר מוזל. הרצחת וגם ירשת?!? גם אינם מטפלים בתקלה וגם דורשים ממני תשלום עבור מכשיר חדש והתחייבות חדשה ל-3 שנים. לא קצת מוגזם?!?
את המכשיר השארתי בסניף חוצות המפרץ, תחת הנחת היסוד שאם המכשיר צפוי להגיע לשם בעוד שבוע/שבועיים - כדאי שישאר שם ולא יצריך ממני טירחה נוספת.
וכל זאת ללא ציון נוסף כי המסע המפרך הזה נדרש מלקוח שהוא נכה 100% .
אוראנג' - הגזמתם או שאני טועה?
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המכשיר ושינוי המדיניות של אוראנג' . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|