פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל של החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של אורנג' חמש שנים דרך מסלול עסקי של כאלפיים מנויים המשתייכים למגזר מסויים, (אני משלמת את החשבון באופן פרטי כמובן) מכשיר הטלפון שלי הושבת באופן פתאומי, כאשר הגעתי למרכז שירות בפתח תקוה נאמר לי כי אין אפשרות לתקן את הבעיה, יצויין כי יש לי ביטוח מקיף במסגרתו אני זכאית למכשיר חלופי אך לטענת הנציג אין במלאי מכשיר מהסוג שלי. הופנתי לעמדה לשדרוג מכשירים ושם נאמר לי כי אין אפשרות לשדרג את המכשיר אלא דרך פניה טלפונית למרכז השדרוג של אורנג'.
לצערי עזבתי את המקום לאחר שעה וחצי! (כאשר כל הזמן הזה אני ממתינה עם ביתי תינוקת בת חודשיים) בלי לקבל מכשיר חלופי או שדרוג למכשיר שלי.
בזבוז זמן יום עבודה וכסף סוג הנזק :
לעזוב את החברה! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה ונתן מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת הר צבי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה