פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם במוצר -רכישת סלולרי דור שלישי שאינו תקין -וסירוב החברה להחליפו ו/או לבטל העיסקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
השלושה 2 , תל-אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים רכשתי מכשיר דור שלישי בדיזינגוף סנטר, זאת בעקבות שיכנוע של המוכר אשר המליץ על המכשיר. מייד לאחר רכישת המכשיר, דהיינו יום לאחר הפעלתו התגלה המכשיר כלא תקין. כרטיס המסך כל הזמן נתקע. חזרתי אל המרכז בדיזינגוף והם אמרו לי שזה יסתדר וכי המכשיר מצויין. ואולם, התקלה לא הסתדרה מאליה והכרטיס מסך נתקע מס' פעמים ביום. פניתי למרכז השירות ברח' השלושה בת"א (יד אליהו) ולאחר המתנה של כ- 3.5 שעות נאמר לי כי המכשיר תוקן במעבדה. ואולם, לא רק שלא תיקנו את המכשיר אלא שהבעיה הוחרפה, שכן הפעם הכרטיס מסך נתקע הרבה יותר פעמים ביום, מה שמנע את השימוש בנייד. נאלצתי להפסיד שעות עבודה ולשוב למרכז השירות ביד אליהו, בסוף חודש יוני (אני לא זוכרת את המועד המדוייק אבל בשבוע בו נסעתי לחו"ל, ביום25.06.07). הפעם לאור ניסיוני בעבר ולאחר שחזרתי על כל תלאותיי ביקשתי להחליף את המוצר ואולם ניתקלתי בסירוב מוחלט והכריחו אותי להכניס שוב את המכשיר לתיקון במעבדה שלהם. לפני שבוע חזרתי לארץ, וכשהפעלתי את המכשיר לא הופתעתי לגלות שהתקלה לא תוקנה. כיום, אין לי אפשרות לעשות שימוש ראוי במכשיר שכן הכרטיס כל הזמן נתקע.כמו כן, אין בכוונתי להמשיך ולהפסיד שעות עבודה ולבזבז את זמני לריק במכרז השירות בת"א.
+הוצאות+עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה והחזרת כספי+תשלום הוצאות שנגרמו לי+עוגמת נפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת סיטון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה