|
|
|
|
|
|
העלאת מחיר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 09 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ר"ח עמל 8 תעשית אפק ת"ד 435 ראש העין 48103 |
כתובת: |
שירות לקוחות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אורנג' העלתה את מחיר חבילת גלישה סלולרית במכשיר אחד ואת התשלום הקבוע בשני מכשירם נוספים וזאת למרות ש-36 החודשים עדיין לא היסתיימו מבחינתי אורנג' מפרה חוזה חד צדדי
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
לפונה נשלח דוא"ל ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל מספר ניסיונות ליצירת קשר, אשר לא צלחו. נשמח לעמוד לשירותו של מר קהלני. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|