|
|
|
|
|
|
מענה לתלונות |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קודם כל, יש לציין שהשרות של חברת אורנג' לדעתי הוא מעולה!!! כעת להערה שלי לחברה: כיצד ייתכן שיש מענה ל ארבעת התלונות לחברה "לפונה נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה, זאת בשל העדר מספר Orange או מספר טלפון אחר להתקשרות. נשמח לעמוד לשירותו. " כאשר התלונות אינן שוות?
|
לתת מענה לתלונות ביותר רצינות. הרי זה קטן עליכם!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר אלטר, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|