|
|
|
|
|
|
ביטול עיסקה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 15 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שבועים אחרי רכישת טלפון בחברת אורנג' עקב אכזבה באיכות הנמוכה ביקשתי לבטל עיסקה ולהחזיר מכשיר לחברה וקיבלתי סירוב מוחלט. הנני יודעת שלפי חוק הצרכנות ניתן לבטל עיסקה תוך שבועיים, אך כניראה בחברת אורנג' סבורים שהם מעל החוק...
האירוע התרכש במתחם "קוסמוס" בחיפה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
אחראי במוקד שירות הלקוחות שוחח עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת קורליאנדציק על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. |
תגובה: |
ראי תגובה. |
פתרון: |
|
|
|