פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדכון תלונה מס'23072 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
מתחם חוצות המפרץ כתובת:
תיאור הבעיה:
ושוב רמאות מצד האורנג'. הנני בעלת שלושה קוי אורנג' ועד לפני כ3 שב' הייתה לי תוכניתחבילת משפחה בעלות 16.5 ש"ח אשר כללה 180 דקות שיחות בין בני המשפחה(3 קווים שבבעלותי),זאת אומרת כל שלושת הקווים נהנו מחבילה עד ניצול 180 דקות בחודש. כעת פרסמה אורנג' תוכנית אשר גם היא נקראת "חבילת משפחה" בעלות 9.90ש"ח בחודש. עברתי לתוכנית זאת ולאחר קבלת חשבונית חדשה התברר,כי מכל המשפעה רק
הקו שלי!! בלבד נהנה מ180 דקות בחודש,אלא בני משפחתי לא כלולים ....
לא הוסבר לי כי מבנה התוכנית שונה מקודמת אף על פי שנשאר אותו שם"חבילת המשפחה". מהשם משתמע,כי החבילה כוללת קווים של בני משפחה שנמצאים תחת אותו אמצעי תשלום. בשום מקום בפירסום גם לא מופיע הסבר על עלות שיחה בין בני משפחה שלא מאותו קוו (שלי)
רכשתי מאורנג' חבילה נוספת של 150 דקות בעלות חודשית של 49 אג' לדקה ושוב לא הוסבר לי כי מדובר בקוו אחד בלבד ולא בכל הקווים שבבעלותי.
אין לי מילה אחרת חוץ "נבזות" ו"רמאות". ברור,כי מדובר כאן בהטעיה מכוונת של לקוחות.
האם אתם יכולים לעזור כאן? או יש מקום לתביעה משפתית? אולי יצוגית?
בתודה ובברכה
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
אחראי במוקד שירות הלקוחות שוחח עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת קורליאנדציק על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה