פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' לא שולחת לי חשבונית כבר 8 חודשים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אורנג' החתימו אותי לשירות חשבונית באינטרנט. כעבור חודשים ספורים ביטלתי את השירות מפני שהממשק שלהם לא ידידותיץ מאז לא קיבלתי מהם חשבונית, זאת למרות שהתקשרתי והזכרתי להם את העניין כמה פעמים.
במשך הזמן הזה גיליתי למפרע שהם חייבו אותי על כל מיני חבילות גלישה לאינטרנט, זאת מבלי ששלחו לי את החשבונית בה יש את פירוט החשבון.
כספי, עלבון, טרחה, זלזול סוג הנזק :
החזר הכספים (לא סכום גבוה מאוד) עבור חבילות גלישה לאינטרנט, פיצוי על עוגמת הנפש, שליחת החשבוניות מעתה ואילך, ולמפרע. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ברטוב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה