תלונה - אי איפשור ביטול עסקה לאחר 14 יום מקבלת המוצר מחברת אורנג' |
נושא התלונה: |
יום שישי 24 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חוצות המפרץ/מוקד טלמרקטינג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/8/07 קניתי את המכשיר הנ"ל ממוקד הטלמרקטינג של חברת אורנג', המכשיר הגיע ע"י שליח בתאריך 10 לאוגוסט.
לאחר מספר שעות, הבחנתי כי אי אפשר פתאום להוציא שיחות מהמכשיר, לפעמים לא שומעים אותי או שאי אפשר להעביר שיחה לשמיעה ברמקול.
לאור האמור לעיל, שלחתי בקשת עזרה בבעיה למוקד פניות הציבור של אורנג' במייל על הבעיה ואמרו לי לגשת לנקודת שירות ושהמכשיר יוחלף למכשיר מחודש.
מכיוון שקניתי פלאפון חדש , לא רציתי להחליף אותי למחודש, לכן לא עשיתי זאת.
מכיוון שהפלאפון נקנה במוקד הטלמרקטינג, החלטתי לחכות עוד, ואם הבעיה תחזור, ותשפיע על שגרת היום-יום - לבטל את העסקה.
דיברתי עם מוקד שירות הלקוחות של אורנג' מספר פעמים בתקופה, ונאמר לי שעלי להתייצב בתחנת שירות לקוחות קרובה לאזור מגורי, על מנת שטכנאי יבדוק את המכשיר ויאשר כי הוא מאושר להחזרה.
לאחר שניסיתי למצוא פתרון אחר, דיברתי עם מוקד שירותי הרשת אשר ביקש ממני לבצע פעולת שחזור הגדרות יצרן, פעולה שלא עזרה, הוא גם ציין את הבעיות בפנייה מס' 153233444.
ביום שישי 24/8/07 הגעתי לנקודת המכירה בחוצות המפרץ על מנת לבטל את העסקה שכן המכשיר פוגע במהלך עבודתי השוטפת.
מה שנאמר שם נוגד את מדיניות החזרת המוצרים של ישראל,
נאמר לי ע"י נציג שרות וע"י אחד שגבוה ממנו בדרגתו שם – כי הייתי צריך להחזיר את המכשיר ביום ה 14 לעסקה (אשר בוצעה בתאריך 9 לאוגוסט) ולא ביום ה 14 לקבלת המכשיר ולכן ביטול העסקה אינו מאושר.
אני שואל את עצמי שוב ושוב – האם אפשר להתחרט על עסקה על חפץ שעדיין לא קיבלת?!
אבקש את עזרתכם בעניין,
בתודה מראש, ניב שלמה
|
בזבוז זמן, עוגמת נפש, כספי |
סוג הנזק : |
ביטול העסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|