פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התאמה בשיחות היוצאות (בין מה שכתוב בחשבונית לבין מה שמראה המכשיר) נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
זה כבר החודש השלישי שזה קורה לי, תמיד זמן השיחות היוצאות שמופיע בחשבונית גובוה בשעתיים- שעה וחצי ממה שמופיע לי במכשיר עצמו.
כל סוף חודש, בחצות בדיוק אני מאפסת את השיחות היוצאות במכשיר. (ניקוי טיימרים)
ואני עוקבת אחרי מה שמופיע לי בסוף כל שיחה (בודקת שזה תואם את משך הזמן שאכן דיברתי), אבל משום מה, בחשבונית תמיד מופיע שעתיים יותר!!
ככה זה גם עם הSMS!!
התקשרתי לחברה והנציגים אמרו שמה שקוהע הוא מה שמופיע בחשבונית.
למען האמת אני לא סומכת על מה שמופיע בחשבונית כי כל חודש!! ממש כל חודש אני מוצאת איזה "טעות". ואז מזכים אותי....וחוזר חלילה.
מגיעים לי סכומים בסוף החודש שאני לא יודעת מתי דיברתי!!!
לפני שבוע וחצי בדקתי את מצב החשבון והוא היה 180 ש"ח, ולאחר יומיים כשבדקתי הוא הראה לי שהסכום עומד על 245 ש"ח (65 ש"ח הפרש!!)
אבל אני לא דיברתי אפילו 15 שעה בנייד, ביומיים האלו, והשיחה שהייתי לי ביומיים האלו היה אל מנוי שיש לי אליו 50% הוזלה!!
לא יודעת עיך זה קפץ פתאום 65 ש"ח כשלא דיברתי לפי החישובים שלי 10 ש"ח!!!

הנציג שירות הציע לי לעבור על הפירוט שיחות (מה שיקח לי לפחות 4 שעות!!)
אמרתי לה שאני מעוניינת לבדוק את זה באקסל, אבל כשאני מורידה מהאתר את הקובץ, לא ניתן להשתמש בו בכלל ולחשב..אין אפשרות אפילו להמיר את הנתונים למספר"

אם החברה הייתה באמת מעוניינת שנדע אם הכל אכן נכון אז היא לא הייתי חוסמת את האפשרות הזאת!!

נמאס לי פשוט לשבת בסוף כל חודש ולעבור על החשבונית, ונמאס לי לשלם סכומים שאני אפילו לא מדברת!

אני חייבת לומר עוד שהחודש הזה דיברתי הכי פחות בנייד אבל משום מה זה החודש שבא לי הכי הרבה חשבון (300 ש"ח..וזה עדיין לא הסוף..)
אני סטודנטית, והחשבונית שמגיעה לי כל חודש "אוכלת" לי יותר משליש מהמשכורת!! בלי הגזמה, כיי ההכנסה שלי לחודש היא 500-600 ש"ח לחודש!!!!

פשוט נמאס לי כבר על הגניבה הזאת, ולשבת כל חודש ולבדוק את הטעויות.
לא רוצה יותר לקבל כל חודש זיכויים, נמאס פשוט!!
אל תגבו ממני מה שלא צריך, אם אתם לא יכולים אז תגידו ואני פשוט אסגור את הקו.

בזבוז זמן...... סוג הנזק :
כספי, שזה לא יחזור על עצמו להבא פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל במוקד שירות הלקוחות שוחח עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת אגיבייב על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה