פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין גלישה סלולרית ועוגמת נפש לאחר חתימה על חוזה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחובות-בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
החברה מחייבת אנשים לשלם על החבילת גלישה סלולרית לדור שלישי בזמן שכול שאר המכשירים של הדור 2.5 אינם טובים והינם מיושנים כי החברה מייבאת פלאפונים חדישים וטובים רק לדור 3 וכך יוצא שמשלמים כ12 שקל בחודש על חבילת גלישה שאין שום שימוש בה כלל!! זאת ועוד שכרגע היתברר לנו שלאחר חתימת החוזה שהתעריף עולה בחודש הבא ל20 שקל בחודש לחבילת הגלישה וזאת למרות שהיתחייבו באורנג' שהתעריף יעמוד על 12 שקל לחודש...הם אומרים שזה החוזה וזאת ההיתחייבות שלנו כלפיהם ומה עם ההיתחייבות שלהם כלפינו?! הם היתחייבו ל12 שקל והופ הם מעלים ל20 שקל לחודש ואומרים שזה החוזה...לדעתי זו חוצפה ממדרגה ראשונה וכרגע הם אומרים לנו שזו בעיה שלנו וזה מה יש.....אחרי 8 שנים עם החברה הזאת זו ממש בושה מה שהם עושים...
גם עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול חבילת הגלישה לכול עם ישראל כי זו שטות גמורה וכולל לנו או לפחות להחזיר לתעריף הישן פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר לוי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה