פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי איפשור לבטל עיסקה תוך 14 יום או סירוב החלפת המכשיר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.8.07 רכשנו בדוכן סופר פארם בראשל"צ מכשיר אורנג' חדש מסוג NOKIA 2610 ביג טוק עם העברת הקו לקו פתוח אחרי שנגמרות השיחות של 10 ש"ח חינם. בזמן הקניה סירבו להדגים לנו את המכשיר בתענה שלא יכולים להדגים כל מוצר כך שבעצם קנינו חתול בשק ושכאשר באנו הביתה והדלקנו את המכשיר התברר שהאותיות של התפריט וספרות של הזמן על המסך כל כך קטנות שאנו מתקשים מאוד לקרוא את התפריט או לראות משהו. למחרת חזרנו לאותו דוכן אך נאמר לנו ע"י אותה בחורה שהיא לא יכולה להחליף את המכשיר או להחזיר כסף וצריך לפנות למוקד בא.ת. ישן בראשל"צ. ב- 3.9.7 התקשרתי למוקד אורנג' בראשל"צ, העבירו אותי ממחלקה למחלקה ומנציג לנציג ובסופו של דבר הפנו אותי למס' מוקד מכירות 03-9054063. גם שם דיברתי עם כמה נציגים והאחרון הבטיח להתקשר אלי לנייד ולהסביר איך אפשר להגדיל את הכיתוב. מאחר והוא לא התקשר במשך אותו ערב, למחרת ב- 4.9.7 התקשרתי שוב ודיברתי עם בחורה שאמרה לי בפירוש שכן אפשר להחליף או להחזיר את המכשיר בהתאם לחוק המדינה שמאפשר ביטול עסקה תוך 14 ימי עסקים. אך במוקד עדיין מסרבים לעשות כך.
אנו רוצים או להחזיר את המכשיר אם אין אפשרות להגדיל את אותיות וספרות התפריט או להחליפו לאחר עם אותיות וספרות יותר גדולות.
כספי, עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוחה לא ציינה בפנייתה את מספרה ברשת orange. נשלח לפונה דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה. נשמח לעמוד לשירותה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה