פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על השירות של אורנג' נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 11 יום,ביקשתי לפתוח נעילת סים במכשיר שנקנה מלקוח אורנג' ולא מהחברה עצמה. נציגת שירות פתחה פנייה לחברת סימנס, היצרן ועדכנה כי תוך 5 ימי עבודה יתקבל הקוד לפתיחה. רק לאחר מכן התברר שהמכשיר לא רשום על שמי ומאז, מסרבים לתת לי את השירות המבוקש. חברת אורנג' לא מוכנה לפתוח את הנעילה (הרי אין לה אינטרס כלכלי), ולאפשר שימוש במכשיר בסים זר בחו"ל, ומתעקשת לא לבצע זאת ללא הסכמת בעל המכשיר כפי שרשום אצלה. לבקשתי, סירבו הנציגים לפנות אל בעל המכשיר ולקבל הסכמתו, או לקשר ביני לבינו בשיחת ועידה, שלא תחשוף את פרטיותו, בניגוד לנהלי החברה.כמו כן, הפחידו אותי שהמכשיר גנוב, אך ברגע שביקשתי אסמכתא לכך, כדי לפנות למשטרה, סירבו ושינו את גרסתם כי המכשיר נאבד ולא נגנב..
זהו אבסורד. יש בבעלותי 2 קווים, בבעלות המשפחה קו פרטי נוסף וקו עסקי והם מתעלמים ומזלזלים, סותרים את עצמם במהלך הטיפול שוב ושוב.
בנוסף, פניתי לשירות הלקוחות בכתב ופירטתי את השתלשלות הטיפול הלא מקצועי של נציגי השירות (כולל האשמות, מתן מידע לא נכון והטעייה וטרם נעניתי. במענה טלפוני, הוסבר לי שאורנג' לא יכולה לענות בכתב, היות ויש משמעות משפטית למסמך כתוב. תירוץ מגוחך לכשעצמו.
בזבוז זמן וזלזול בלקוח סוג הנזק :
פתיחת נעילת המכשיר לסים זר, מתן פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי והתייחסות בכתב לפניותי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת מיכאל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה