|
|
|
|
|
|
נציג מכירות של אורנג' בחברת "אגד" מכר לי תכנית שהחברה לא עומדת מאחוריהde |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נציג מכירות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נציג מכירות בא לביתי, מכר לי תכנית "בני משפחות אגד" והבטיח לי שפרטיה ישלחו אלי בדואר (פרטיה רשומים בכתב ידו). מסתבר שהוא לא עובד יותר בחברה ואני משלמת עבור המכשיר והתכנית פי כמה ממה שהובטח. בעשרות טלפונים למוקד השירות הובטח לי שאני צודקת, שהתכנית מעודכנת, ואני אקבל זיכוי. אבל בפועל אין שינוי. נציגי שירות מסכימים איתי ואני ממשיכה לשלם כפול.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לאפשר לי לקבל את התכנית שהובטחה לי או להתנתק מהחברה ולהחזיר את המכשיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת פורת גולן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. |
תגובה: |
ראי תגובה. |
פתרון: |
|
|
|