פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בזיכוי כספי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ- 9 חודשים שדרגתי את המכשיר שלי ברשת אורנג'. נאמר לי ע"י נציגת החברה כי התוכנית בה נרשמתי לחברה כבר אינה קיימת ושהיא מעבירה אותי לתוכנית אחרת, בה התעריף לשיחה זול ב- 20 אג' לדקה. במהלך החודשים האחרונים, עקבתי באמצעות החיובים בכרטיס האשראי, וראיתי שסכום החשבון יורד.
בחודש האחרון פתחתי את החשבונית של אורנג' ולתדהמתי גיליתי חשבון גבוה, ושאני בעצם מחוייבת לפי התעריפים הישנים. מבירור מול שירות הלקוחות של החברה, עלה כי אכן נעשתה טעות על ידם, והם לא העבירו אותי תוכנית, כמסוכם.
ב- 16/10 נאמר לי ע"י נציגת שירות הלקוחות כי ייקח שבועיים לחשב את הזיכוי המגיע לי בגין 9 חשבוניות, ולאחר חישוב הזיכוי, הוא יוזרם לי לכרטיס אשראי. זה היה נראה לי מוגזם, והיא הבטיחה לי שהיא תזרז את הטיפול בנושא. אתמול, ב- 31/10 התקשרה נציגת שירות לקוחות לומר לי שלא זו בלבד שהיא אינה יודעת מה סכום הזיכוי, הוא טרם חושב. משיחה שערכתי הבוקר עם מנהלת שימור לקוחות, היא לא ידעה להסביר לי מדוע החברה לא עומדת בזמני החישוב שהיא הקציבה לעצמה, היא אינה יודעת מה סכום הזיכוי, היא תתקשר רק ב- 6/11 להגיד לי מהו הסכום והיא אינה יודעת מתי הוא יוזרם לח-ן הבנק שלי או לחב' האשראי
כספי סוג הנזק :
חישוב סכום הזיכוי לאלתר , בלי עיכובים נוספים והזרמתו לח-ן הבנק שלי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה במטרה לתת מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת שחר על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה