פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלמת עובדות במכירת טלפון נייד נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אבקש להביא בפניכם מקרה שנוגע לאלפי לקוחות של חברת פרטנר, שנפלו למלכודת שטמנו לה אנשי המכירות של פרטנר. אני מניח, שמקרים דומים מתרחשים גם בחברות הסלולר האחרות.

ביולי השנה הלכתי עם בתי לחנות אורנג'. היא בחרה לה מכשיר סוני-אריקסון, שמחירו היה 504 ₪. שמחנו שמצאנו טלפון יפה במחיר סביר.

בחודש ספטמבר התברר לנו (במקרה! החברה לא טרחה מיוזמתה ליידע אותנו!), שפרטנר העלו תעריפים בעשרות אחוזים. בתעריפים החדשים של האחריות וחבילת הגלישה התקשינו לעמוד, ולכן החלטנו לבטלן.

הצלחנו לבטל את האחריות – אך לא את חבילת הגלישה. בפרטנר הסבירו לנו, ש"מחירו האמיתי" של המכשיר שקנינו הוא אלפי ₪ (!). הם איימו, שאם נתנתק מחבילת הגלישה נאלץ לשלם את ההפרש בין "המחיר האמיתי" ל"מחיר המסובסד" בו קנינו את המכשיר.

חשוב להדגיש, שבמעמד הקניה המוכרים לא אמרו לנו שמדובר ב"מחיר מסובסד", ושנצטרך לשלם מעל אלפיים ₪ אם נתנתק מחבילת הגלישה. המחיר הנקוב של המכשיר היה 504 ₪ - ללא כל אזהרות או התניות.

מכעיסה במיוחד היא העובדה, שפרטנר יכולים עוד להעלות את מחיר חבילת הגלישה כאוות נפשם, ואנו נצטרך לחרוק שיניים ולשלם – גם אם לא נעשה כל שמוש בגלישה.

ברצוני להדגיש, שלא היינו קונים את המכשיר לו היינו יודעים ש"מחירו האמיתי" הוא אלפי ₪ והיינו בוחרים. במכשיר אחר.

נראה, שהיה פה מקרה של העלמת עובדות והטעית צרכנים בצורה לא הוגנת. אני מניח, שמשרד התקשורת וארגוני הצרכנים שותקים עקב כוחן של חברות הסלולר.

בכל זאת, אבקש לשמוע מה דעתכם על שיטת המכירה הזו של חברות הסלולר, ומה אתם מתכוונים לעשות כדי לחלץ את הצרכנים שנופלים למלכודת כזו.

בתודה על טיפולכם ובכבוד רב,


Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר עמידן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה