פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח - בשביל מה צריך ביטוח אם השתתפות עצמית על אובדן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני רוצה להתלונן, על חברת אורנג' , אני די ותיקה, אני לקוחה של אורנג' כבר 7 שנים עד כה הייתי דיי מרוצה, ולא הסכמתי לעבור לחברה אחרת אף על פי שכל המשפחה שלי (5 נפשות) לקוחה של פלאפון
לפני כחצי שנה החלפתי מכשיר ,אורנג' הפתיעו אותי לטובה! נתנו לי מכשיר בחצי מחיר (680) היות ואני לקוחה ותיקה וגם בגלל שלא החלפתי מכשיר כבר 3 שנים, איזה יופי הולכים לקראתי!" חשבתי לעצמי, וגם שכנעו אותי לא רע לעשות ביטוח, שעד עכשיו לא היה לי, אני משלמת לביטוח בין 20-25 שח כל חודש.
היום ! גנבו לי את הפלאפון, את האמת שדיי התבאסתי, חבל לי על כל הזכרונות וכל ההודעות! אבל אמרתי בסדר, מחר נלך לאורנג' נקבל פלאפון חדש מקסימום תהיה השתתפות עצמית של 150 שח פחות או יותר אז נספוג אותה!
אך התבדתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נאמר לי שעליי לשלם 480 שקלים השתתפות עצמית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כ-80 אחוז מעלות המכשיר!!!! על מה ולמה!?!?@? בשביל מה עשיתי ביטוח? בשביל זה??? פשוט אין מילים בפי,פעם ראשונה שאני מנצלת את הביטוח וזה מה שאני מקבלת????? אאני ואורנג' גמרנו !
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוחה לא ציינה בפנייתה את מספרה ברשת orange. לגברת דייני נשלח דוא"ל אישי ליצירת קשר עם נציג החברה. נשמח לעמוד לשירותה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה