פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון המכשיר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!

שוב אני נאלץ להתלונן על בעיה שחוזרת.אני לקוח עסקי דרך "אלביט מערכות"והיותי עובד החברה קיבלתי מכשיר נוקיה 3130.מכשיר זה התקלקל עקב מגע עם מים וכשניגשתי לסניף אורנג' שבצומת וולקן,נאמר לי שלא ניתן לתקנו ואני אקבל מכשיר "מחודש".על המכשיר המחודש אני שילמתי 299 ש"ח,זהו מכשיר סמסונג ולמרות שביקשתי לקבל מכשיר כמו שהיה לי מעבודה,נאמר לי שדגמים כאלה נגמרו.הסמסונג המחודש עבד בדיוק שבוע,לאחר מכן התחילו הבעיות:שעון מעורר פעם עובד,פעל לא,כשיש שיחה נכנסת המכשיר מדי פעם רק רוטט,לפעמים לא רוטט אלא רק מצלצל(למרות שבסוג הצלצול נבחרה אופציה רטט+צלצול).אני ניגשתי לסניף ומסרתי את המכשיר לתקון.ברשתי להחליף לי את המכשיר למכשיר נורמלי נענתה בשלילה(הרי אם יש הזדמנות לדחוף ללקוח משהו שצריך לזקור ועוד לקבל על זה כסף-עושים את זה ללא בושה). שלושה ימים אחרי ה"תיקון המקצועי"הבעיות חזרו...אני חייב לציין כי לפחות שעון מעורר עובד (עדיין).

ידוע לי שהתשובה היחידה שאני אקבל היא לגשת לסניף על מנת לתקן את המכשיר,אך לזה אני כבר לא מסכים.אין לי זמן פעמיים בחודש לגשת לסניף,לחכות כ3 שעות או לחזור ביום אחר.אני מבקש מחברת אורנג' למצוא פתרון לבעיה זו.לסניף אני אגש רק אם יובטח לי שבכשיר שברשותי יוחלף באחר שעובד ב100%.אני שוקל גם להעביר את הנושא למחלקת הרווחה של אלביט...ארי זהו מכשיר של עבודה.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר קילימיניק על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה