ניתוק קבוע של קו |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הקו שלי מנותק מיוזמתי לשיחות יוצאות, אני משלמת על מכשיר פעם בחודש.
אין הגדרת אמצעי תשלום מכיוון שבעצם אין תשלום על הקו - רק על המכשיר.
אבל עדיין, פעם בחודש על בסיס קבוע, חברת אורנג' מנתקת את הקו לחלוטין, ככה שעל הצג מופיע "כרטיס סים לא רשום", ואי אפשר אפילו לקבל שיחות.
כל חודש אני מתקשרת, וכל חודש מבטיחים לי שזה יגמר.
עכשיו נותק הקו בסופ"ש, ואין עם מי לדבר.
קו זה משמש בתור קו עסקי לשיחות נכנסות מלקוחות, ופעם בחודש הם מקבלים הודעה שמנוי זה אינו קיים.
חוץ מאובדן לקוחות ואובדן אמינות עסקית מול אנשים, מדובר בטרטור שלוקח לפחות 3 שעות כל פעם עד שמחזירים את הקו בהבטחה שלא יקרה שוב.
כמובן שחברת אורנג' לא מוכנה לשלוח התחייבות כזו בכתב, לא משנה כמה פעמים ביקשתי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
סוף לטרטורים ושיפסיקו לחבר את הקו + התחייבות בכתב. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|