פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לתקן מכשיר שהוא על שם בני נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הגעתי למקום כדי שיפתרו לי בעיה שאי קליטה בכלל באזור הבית ובאזור מקום העבודה(לציין שבאזור הבית ידוע לי בעיה של קליטה אבל לקבל SMS הצלחתי לקבל תמיד באזור הבית באזור העבודה מעולם לא הייתה בעיה לכן מאמינה שזה מכוון)
כשהגעתי למקום סרבו לטפל במכשים בטענה שהמכשיר(בלשונם "הברזל) לא על שמי.
שוב אציין שהוא על שמו שלי בני וזה עושה את המכשיר שלי גם.
חברת אורנג' יודעת טוב מאוד מזה 3 שנים שאני משתמשת במכשיר הנ"ל ומעולם לא אמרו דבר בנושא.
אני חושבת שזה שיא החוצפה והסחיטה לנסות לגרום לי לקנות מכשיר חדש
כי איך שהתחלתי את התלונה מול הבחורה שישבה מולי ששמה ליטל פרץ דחפה מולי את הקטלוג לבחירת מכשיר חדש.
לא מקובל עלי התנהגות כזו של חברה שמכבדת את עצמה.
להזכירכם כי נכנס חוק חדש שכל אחד רשאי היום ליבוא מכשירים ואין התחייבות לרכוש מכשיר דרך שום חברה סוללרית.
אני בהזדמנות זו אספר שלפני שנתיים פניתי לעמדה שנמצאת ברחוב זד"ל בראשון ורציתי לרכוש דיבורית לאוטו וגם סרבו למכור לי.
(אני כותבת מכתב זה פעם שניה ואיתכם הסליחה כי לא זכרתי את הסיסמה שמשם שלחתי פעם ראשונה)
אבקש לקבל תשובות על התנהגות לא ראויה זו.
אולי ההתנהגות באה מזה שאני לא לקוחה "משתלמת"
להזכירכם כשהצטרפי לאורנג' אתם אלו שהתחננתם שאעבור מחברת פלאפון אליכם
וברור לכם שאני היום מאוד מצטערת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה.
אנו מודים לגברת גולדשטיין, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתה.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה