פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ארוכה מדי בשירות תיקונים של חברתכם בר"ג נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מבקשת להתלונן על המתנה של שעה וארבעים דקות לתיקון מכשיר, כאשר
מס' הפונים הוא רב , מס' מקבלי הפניות סביר ומאוד נחמדים אך הכל נתקע במעבדה ועובר זמן הרבה מעבר לזמן סביר כדי לקבל חזרה את המכשיר. אין זו הפעם הראשונה שפניתי לשירות אך מעולם לא היה השירות כה גרוע כמו במקום החדש בר"ג וחבל מאוד!!!!
התייעלות במס' טכנאי השירות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה.
אנו מודים לגברת אוזן-רוט, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתה.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה