פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מניעה של הונאה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2005 עברתי דירה ונגנבו לי שני כרטיסי SIM ישנים שלא היו בשימוש כבר שנים. הגנב כנראה מכר אותם לאחת ממרכזיות הפרטיות הפועלות תוך שימוש בכרטיסי SIM גנובים. כך שבמהלך כחדשיים בוצעו על חשבוני שיחות בכ' 3500 שקלים בקירוב.
בעקבות זאת פניתי לאורנג'. למטה: ציטוט ממכתבי:
בהמשך לפנייתי בעניין כרטיסי SIM שנגנבו ונעשה בהם שימוש שלא כחוק.
(כרטיסים שנגנבו: ------------, -----------)
לאחרונה ובעקבות גניבת כרטיסי SIM שהיו ברשותי פניתי אל Partner בבקשה לזכותי בסכומים שנגבו בעקבות החיובים על השיחות שנגנבו.
יש לציין שהנזק שהוסב לי על ידי הגנבים הסתכם באלפי שקלים מאחר ובמהלך כחדשיים הגנבים ביצעו שיחות רבות, חלקם רב לחו"ל.
יצרתי קשר עם החברה וביקשתי לזכותי בסכומים שנגנבו בטענה:
1) בידיה של החברה להגן על לקוחותיה מהונאה מסוג זה על ידי התקנה של מנגנון אתראה פשוט. קל מאד לזהות פעילות חשודה במקרה כזה כאשר בכרטיסי SIM שלא נעשה בהם קודם שימוש כלל, פתאום נעשה שימוש באלפי שקלים!!!
2) לא יתכן מצב שבו החברה תהנה בעקיפין מהגניבה בכך שתגבה חשבונות מוגדלים בצורה כה ניכרת בגלל שימוש שלא כחוק.
Partner בחרה לבוא במידה מסוימת לקראתי ולזכות אותי ב 50% מזמן אוויר אורנג' בלבד.
על ידי נציג Partner גם נטען שהחברה לא תוכל לזכותי בסכומים שנגבו עבור שיחות בינלאומיות מאחר והחברה חבה את הסכומים האלה לחברות צד ג'.
בעקבות טענה זו פניתי לחב' בזק בינלאומי (מס' פנייה 11338351) ותארתי להם את המקרה.
על ידי נציגת בזק בינלאומי ------- ------- נאמר לי שקיים הסכם בין Partner וחב' בזק בינלאומי שעל פיו כל נושא הונאה יידון עם חב' Partner בלבד וחב' בזק בינלאומי לא תהיה צד בעניין.
אשר על כן, אני עדיין מרגיש עשוק וגם מרגיש שחב' Partner לא עשתה די בעניין הנ"ל.
בטוחני שבידה של Partner אמצעים להגן על לקוחותיה בפני סוג כזה של הונאה.
גם יש לי בסיס לחשוב שעם יותר רצון טוב בידה של Partner לזכותי בכל הסכום שנגנב.
(חברת Partner סירבה לקבל את טענותיי. לכן בשלב זה החלטתי לפרסם את הסיפור כדי שתדעו ותזהרו!)
אי מניעת נזק על ידי גורמים זרים סוג הנזק :
התקנת מנגנון אתראה זול ופשוט במסגרת האחריות החברתי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה אישי ומתאים לפנייתו. אנו מבינים את אי הנוחות שמעלה הלקוח לאור מקרה זה, ולפיכך, בכל פניותיו לחברה, נעשה כל שניתן על מנת להקל עליו בתשלום חשבונו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה