פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר מקולקל נושא התלונה:
שטרית מייק שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏27 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ-11 חודשים רכשתי מכשיר חדש מסוג סוני-אריקסון במרכז אורנג' באשדוד.
כשרכשתי אותו הובהר לי שאני זכאי לאחריות של 12 חודשים על "כ תקלה במכשיר". לא הוצעה לי אחריות נוספת. לפני כחודש התקלקל חלק ממסך המכשיר ובבואי לתקנו טענו הנציגים כי אין לי אחריות מורחבת ועלי לשלם כ-100 ש' עבור התיקון.
אציין שאני מנוי אורנג' מזה 7.5 שנים, ובידי 2 מכשירים.
מאותו היום שבו התרחש הדבר כיביתי את המכשיר ולא שבתי לבבר בו אפילו שניה נוספת. ההפסד כולו של אורנג'.
שיתקנו לי את המסך ללא חיוב. שיפצו אותי על כחודשיים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר שטרית על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה