פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' טוענת שלא ניתן להתשמש ב-SIM דור 2.5 במכשירי דור 3 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לטענת אורנג' לא ניתן להשתמש במכשירי דור 3, ב- SIM רגיל, אלא יש לשדרג את ה-SIM ל-USIM.
הם לא ממהרים לספר שעם השדרוג אתה נדרש לשלם תשלום חודשי קבוע הנע בין 19-25
אבל מה שיותר מרגיז הוא שזה פשוט לא נכון!
קיימת אפשרות של בחירת הרשת במכשיר. מכשיר של דור 3 עובד על רשת דואלית היינו גם דור 3 וגם GSM. ניתן להגדיר במכשיר שהוא יעבוד רק על GSM ולא יחפש דור 3, ובכך לפתור את הבעיה.
באשר לגלישה באינטרנט לא ניסיתי. ניסתי רק באשר לשיחות וזה עובד יופי, כאשר לפני השינוי סבלתי מחוסר קליטה בתכיפות רבה.
אגב ביורוקום אליה פניתי באשר למכשיר דור 3 המדובר המשווק על ידה, מאשרים שניתן מבחינת המכשיר להשתמש ב-SIM רגיל ואילו באורנג' טוענים לנזק למכשיר במקרה שכזה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פרסום מידע אמין ולא מטעה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ברבי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה