פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' מסרבת לשדרג SIM ל-USIM נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אורנג' משדרגת בחינם ללקחותיה SIM ל- USIM אך ורק בשדרוג הנעשה באמצעותם.
ואולם במקרה ותרכוש מכשיר יד שניה שנרכש מרשת אורנג' עצמה, תגלה כי העברת ה-USIM ללא מספר הקו לרשותך, נתקל בקשיים מצד אורנג' עד כדי נזק כספי.
גם אם המוכר יבטל את קו דור 3 ויחזיר לאורנג' את המכשיר, אורנג' איננה מוכנה לתת לך USIM במקום SIM גם אם אתה לקוח שלה.
הטענות באשר להמצאות מכשירים ללא USIM או להיפך הינה מופרכת לנוכח העובדה כי השוק פתוח וניתן לרכוש מכשירים סלולרים גם שלא דרך המפעילים.
כספי סוג הנזק :
אפשרות לשדרג SIM ל- USIM גם במצבים אלו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה מתאים לפנייתו. אנו מקווים, כי יבחר לשוב ולשקול את הדברים וימצא את הצעתנו עומדת לצרכיו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה