פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא החזירו את פלסטיק הטלפון למצבו הקודם לאחר ביקור בשירות התיקונים נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שני ה-19/12/05 הגעתי לנקודת השירות של אורנג' על מנת שיסדרו בעיה של קליטה ובעיית צפצוף שיש בזמן השיחה שנשמע כמו שמקרבים מיקרופון אל רמקול. הבעיה של הרמקול נוצרה לאחר תיקון קודם אצלם.
לאחר התיקון כאשר הנציגה מסרה לי את המכשיר ומיד שמתי לב שהם לא הרכיבו את הפלסטיק טוב, ושיש בחלקו העליון של הטלפון מרווח ושכאשר לוחצים על שני הפלסטיקים זה נראה מעט רופף. הדבר לא הטריד אותי מאוד אבל רציתי שהטלפון יורכב כמו שהם שמסרתי אותו לפני התיקון אז אמרתי לנציגה והיא הלכה לטכנאי, שאמר לה שאי אפשר לסדר את זה ושזה ככה צריך להיות. טענתם הייתה בהתחלה שאין שום בעיה וככה זה צריך להיות. התעקשתי ובקשתי שיביאו מכשיר אחר על מנת שאוכל להראות להם שהפלסטיקים במכשיר הזה לא אמורים להיות רופפים כמו שהיו ואכן זה היה שונה בטלפון האחר שהם הביאו מאותו דגם. לאחר מכן בקשתי לדבר עם המנהל והנציגה הלכה וקראה לאחראי המשמרת. חיכיתי 10 דקות עד שהוא הגיע ובחלק מהזמן הזה הנציגה ענתה לטלפון הנייד האישי שלה, והלכה לדבר מהחדר של הטכנאים. אני רק רוצה לציין שעוד קודם כאשר הנציגה ניגשה לטכנאי לשאול אותו על הבעיה היא צחקה כאשר דיברה עם הטכנאי מאחורי השמשה ונתנה לי תחושה של "מה הוא מתעקש שיסדרו את הבעיה?" (בטח היא לא הייתה מודעת שאני מסתכל). בנוסף הם בהתחלה אמרו לי שאם אני רוצה להחליף את הפלסטיקים אז עלי לשלם משהו כמו 150 ש"ח אם אני זוכר את הסכום נכון.
כאשר מנהל המשמרת הגיע הסברתי לו שכאשר מסרתי את הטלפון הפלסטיקים היו בסדר, והראתי לו איך זה אמור להיות בטלפון מאותו דגם נוסף שהיה אצלם. הוא אמר שזה בגלל שחיקה, אבל הסברתי לו שהבעיה לא הייתה לפני התיקון, ושאלתי אותו למה הוא מתכוון שהוא אומר לי שזה שחיקה, אך הוא לא בדיוק ענה. הטלפון שלי בן שנה כך שהוא קיבל מכות פה ושם, אך הפלסטיקים היו הדוקים ולא היה מרווח לפני התיקון. לבסוף הוא אמר שהם מוכנים להחליף לי את הפלסטיק של המכשיר ב-39 ש"ח אבל הסברתי להם שאני לא מוכן לשלם שום אגורה על טעות שלהם כאשר הם לא החזירו הפלסטיק כמו שהיה. בהחלט מתוסכל הלכתי משם ובקשתי את הפרטים של הנציגים על-מנת שאוכל להתלונן לאורנג'.
לאחר מכן חזרתי שוב פעם לאורנג' כי הם לא תיקנו לי את הצפצוף שיש בזמן שיחה. הם רק ניקו את המגעים. הפעם הם החליפו את הרמקול והצפצוף הפסיק אבל עדיין יש את הבעיה של המרווח בסגירה.

אני מבקש שאורנג' יסדרו את בעיית המרווח בסגירה כמו שהיה לפני שהטלפון נכנס למעבדה.
בשביל שתראו על מה מדובר צירפתי סרטון וידאו וגם צילום.

צילום:
http://illhostit.com/files/1057657776796474/1.jpg
סרטון וידאו:
http://www.zippyvideos.com/4535189672979076/12

מספר פניה שניתן לי ע"י אורנג' בסניף:
104460008

פתרון נדרש: החזרת הטלפון למצבו הקודם לפני שנכנס למעבדה כאשר הפלסטיק סגור היטב
כספי סוג הנזק :
החזרת הטלפון למצבו הקודם לפני שנכנס למעבדה כאשר הפ פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר רון על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה