פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמיה וקילקול טלפון שהוגש לבדיקה ליישום שירות תיקונים וביטוח שמגיע חינם d נושא התלונה:
מורר דוד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏03 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הלכתי למרכז שרות בבני ברק הכנסתי מכשיר מסוג נוקיה 6100 תקין לחלוטין מבחינתי עבד לפי כן הכל כולל הספיקר והצילצול לאחר הבדיקה אמרו שלא עושים לי תשרות שמגיע [שרות התיקונים וביטוח ] עקב תשלום כולל של דמי מנוי מגיע השרותללא תוספת תשלום אמרו בטענה שהמכשיר לא תקין לא הבנתי אבל קיבלתי תתשוגה הלכתי לדרכי בדקתי תמשיר בדרך ומדברר שהרסו לי תטלפון מס' הטלפון בגינו הבעיה 6657557 -054 שניתקתי כבר מהרושם שקיבלתי מהחברה בתחילת ההתקשרות עמם.
וגם עלבון ועגמת נפש סוג הנזק :
שיתקנו תמכשיר שהרסו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה אישי ומתאים לפנייתו. אנו מודים למר מורר על הבאת הנושא לידיעתנו ומקווים כי יבחר לממש את הצעתינו השירותית. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה