פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת הנפש שנגרמה לי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הסיפור שלי ושל אורנג' ממש רומן...אבא שלי רכש מכשיר מן החברה לאחר ששידרג את המכשיר הקודם שלי... עבדו עליו בעיניים ומחרו לו מכשיר על הפנים... המכשיר מאז ומתמיד היה עושה לי בעיות ואני כל הזמן הייתי הולכת לתקן אותו... יום אחד נודע לי שמכיוון שהמכשיר שברשותי הורד מהמדפים הם יאלצו לחפש לי מכשיר חדש ונתנו לי מכשיר חלופי... נאמר לי שהמכשיר החלופי שניתן לי מתקדם יותר מהמכשיר שלי... ולתדהמתי קיבלתי את המכשיר אותו שידרגתי בעצם... כלומר שידרגולי מלכתחילה את הפלאפון למכשיר ישן יותר...
למכשיר יש המון תקלות... והשירות במרכז השירות בצומת בילו לוקה בחסר.. בפעם האחרונה שהייתי שם לפני כשבוע הגעתי עם תקלות רבות במכשיר ונאמר לי כי המכשיר תוקן... אך להפתעתי יום אחר כך כבר יכולתי להבחין שהפלאפון הוחזר לי כפי שהוא ופשוט עשו ממני צחוק... כמובן שאין להם מכשיר אחר לתת לי כי המכשיר הורד מהמדפים... לכן הם מושכים אותי עוד ועוד במטרה שהאחריות תיגמר לי ואז אני יצטרך לשלם אלפיי שקלים לשידרוג...
אורנג' עשו ממני יותר מידי צחוק... וכלקוחה ותיקה שמחזיקה בכמה מכשירים ומשלמת חשבונות גבוהים מאוד נעלבתי מהיחס המזלזל שקיבלתי... ולא פעם ולא פעמיים פניתי אליהם בנושא.. אבל הבעיה שלי לא מעניינת אף אחד.. אני עשיין מחזיקה במכשיר לא תקין ... כתבתי להם באתר הם גם לא התייחסו... ואני ימשיך לכתוב בכל מקום אפשרי שכולם ידעו וישמעו איזה יחס מקבלים הלקוחות שלכם....
ו סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת סבן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה