פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משחקים של אורנג' עם לקוחות נושא התלונה:
לוי אלעד שם/כינוי:
‏יום שישי ‏13 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ביל'ו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מתאריך 1/11/05 קניתי מכשיר סלולרי מסוג מוטורולה E1000 ברשת אורנג' ומאז ביקרתי מספר פעמים בנקודת שירות בביל'ו.
הייתה לי בעיה שהג'ויסטיק לא מגיב והחזירו לי את אותו תקלה אחרי 40 דקות בערך
ואז ביקשתי להגיע אחרי כן לנקודה אחרת שהיא בפתח תקווה ובפתח תקווה החליפו לי למכשיר מחודש. ובאותו יום המכשיר לא נטען לי לאחר יום או יומיים הגעתי לנקודת שירות בביל'ו ואמרו לי שהמכשיר חדש ולא מחודש לטענתם. ומאז אני נתקל בבעיות של טעינה ומסך המכשיר משום סיבה היטשטש לי לאחר מס' ימים וכשהגעתי לנקודת שירות אמרו לי שאני צריך לשלם על מסך שבור. אז אולי הטכנאי לא מודה שהוא לא יודע לעבוד ואולי שזה בגלל שהמכשיר מחודש אבל ממש נמאס מהמשחקים האלה. לטיפולכם עוגמת נפש מאוד מאוד מרגיזה וקשה.
ביזבוז דלק ללכת מלא פעמים לנקודת שירות סוג הנזק :
החלפת מכשיר לחדש או פיצוי ראוי להטרדות. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר לוי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה