פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות קליטה שגילו את השרות האמיתי של החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודש עברתי דירה ביחד עם בת זוגתי לרח' פרופסור נחום בראשל"צ , בבעלותנו 3 מכשירים של אורנג' האחד דור 3 ושני המכשירים הנותרים הם דור 2.
בדירה החדשה התגלה כי יש בעיות קליטה , שיחות נכנסות מגיעות ישר לתא הקולי , שיחות יוצאות מתנתקות באמצע השיחה , לפעמיים קבלת שיחה מתקבלות בקו רעשים חזקים במקום לשמוע את הצד השני.
ב27/12/06 פניתי בטלפון למוקד שמטפל בבעיות קליטה , תוך פחות משבוע הגיע לביתי טכנאי שבדק ומצא באמת כי ישנם בעיות קליטה בדור 2 ודור 3, עד כאן השרות היה מעבר למצופה. מכאן מתחילות הבעיות , הריצות והרדיפות.
מתקשרם אלי ממרכז שרות לאחר שבועיים ומוסרים לי שיבוא להתקין לי "רפיטר"
זהו מגבר שתפקידו להגביר את העוצמה של הקליטה לתוך הדירה (נשמע מפחיד אני מודה) ומתאמים איתו מועד התקנה , לפני סוף השיחה אני שואל האם הרפיטר מתאים גם לדור 2 וגם לדור 3 , הנציגה לא יודעת לענות על השאלה ולאחר כמה ימים חוזרת אלי ואומרת לי שזה רק לדור 3 ושיתקינו לי גם "רפיטר" דור 3 וגם"רפיטר" דור 2 (נשמע אפילו מפחיד יותר) אני מסכים ופתאום לאחר כמה ימים פתאום חברת אורנג' חוזרת בעצמה ולא מסכימה להתקין לי 2 "רפיטרים" בדירה רק "רפיטר" דור 3 ... ומה אם המכשיר דור 2 אני שואל ... (לידיעתכם בגלל שאין קליטה בדירה המכשיר "פולט" הרבה יותר קרינה כי הוא "מתאמץ" להגיע לאנטנה הראשית) בקיצור המכשיר דור 2 יכול להמשיך ולחכות ולא יזכה לשום עזרה בקליטה , אמרתי שאני לא מוכן להתקנה של "רפיטר" דור 3 כי אני רוצה לפתור את כל הבעיה ולא חצי ממנה , ואז מגיע הקטע הנחמד שמנהל בשירות יוצר איתי קשר ונותן לי 60 דקות בזמן אוויר לחצי שנה (סיכום מהיר זה 20.4 שח לחודש) למה ההטבה הזאת על מנת שאני אלך ואתקין קו בזק בדירה ואז אני אהנה משירות צלצול כפול (אחזקה של קו בזק עולה כ-50 ש"ח לחודש ואיפה התקנה ?)
או הפיתרון היותר יצירתי הוא שדרוג של המכשיר דור 2 לדור 3 , שידרוג זה בערך 58 ש"ח לחודש ...
הסיפור עוד לא נגמר ולהערכתי הוא עוד לא התחיל....
אני מאוד מאוכז מרשת אורנג' אנו משפחה שמחזיקה כ 5 מכשירים.
אני ציפיתי מאורנג' להמשיך את השרות שנתנה עוד כשהייתה חברה קטנה וחדשה בארץ , אבל היום אני קיבלתי את ההוכחה שככל שהחברה גדלה ומתעצמת בכמות הלקוחות היא הופכת מהר יותר ויותר להיות דומה לחברות "הישראליות" בהתנהגות ובשירות הלקוחות . וחבל ...
כל המוניטין שאורנג' רכשה בתחילת דרכה וכל אופי דרכה בהתחלה השתנו מהר מאוד .... האם אנחנו הציבור אשם ? יכול מאוד להיות !

היום אני ובת זוגתי בודקים אפשרות לרכוש מכשירים נוספים לשימוש בבית
(כבר היו 2 חברות שבאו לבדוק קליטה בדירה ויש...)
ואט אט נפסיק להשתמש במכשירי האורנג'.

תודה על ההקשבה
מיכאל
בזבוז זמן וכסף אבל יותר מכל איבוד אמון סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה אישי ומתאים לפנייתו. אנו מודים למר קרסו על הבאת הנושא לידיעתנו ומקווים כי יבחר לממש את הצעתנו הייחודית.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה