פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסכת ייסורים ארוכה ומתמשכת מול חברת אורנג הבלתי נסבלת נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר הלא רחוק הגשתי תלונה נגד אורנג מספר התלונה 5453 לאחר שכביכול נסגרו העניינים ביני לבין מנהלת קשריי הלקוחות המהוללת מיטל מאורנג ונלקחו ממני פרטי כרטיס האשראי שלי ונאמר לי שהגענו לאיזשהו הסדר כספי נאות ועוד כהנה וכהנה הטבות נוספות בשידרוג מכשיר וכו'
לא דובים ולא יער לא רק שגבו ממני כפול ומכופל מהסכום שנסגר אלא גם הם לא יודעים מה קרה איך קרה מי הבטיח לי וסגר איתי עניינים כיום ברגע זה ממש אני נמצאת באמצע שיחת ועידה עם חברת האשראי וחברת אורנג וזה פשוט לא מתקדם לשום כיוון(לאחר שעה וחצי בטלפון כמובן על חשבוני)
דיברתי כבר עם כל נציגי אורנג הקיימים בשירות הלקוחות בזבזתי שעות בלברר את הנושא כל פעם נציגה אחרת בתירוץ שונה לחלוטין אף אחד לא מצליח להסביר לי מה קורה עם הכסף שגבו ממני בטעות במרמה שלא נדבר על ההטבות
אני פונה אליכם שוב בצורה נואשת
אנא עזרו לי לקבל חזרה את כספי
עוגמת נפש עלבון סוג הנזק :
החזרת הכסף ופיצויי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה לתת מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים גברת כהן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה