פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני לקוח של רשת אורנג' כבר כ10 שנים ב6 השנים האחרונות כלקוח עיסקי.
כרגע יש בבעלותי שני מכשירי נוקיה 6730 שנרכשו מהחברה (יש לציין שאני מאוד מרוצה מהם)
בשני המכשירים הכפתורים התנתקו מהמכשיר, ניגשתי למרכז שירות של אורנג' באשדוד כדי לתקן את אחד המכשירים. יש לציין שניתוק המקלדת הוא כנראה בלאי של המכשיר עצמו ולא כתוצאה משימוש לא נכון פגשתי עוד כמה אנשים שקרה להם אותו הדבר אם הדגם הזה של המכשיר.
לאחר המתנה בתור הגעתי לשרות הטכני השאלה הראשונה של הנציגה היתה אם אני רוצה לשדרג עניתי שלא כי אני מרוצה מהמכשיר ולא רואה צורך במשהו אחר , כמובן שלאחר התשובה שלי הלך הדברים השתנה היא אמרה לי שהתיקון יעלה 59 שח אמרתי שיש לי ביטוח ומה פשר התשלום הנ"ל היא אמרה שזה פנל וזה מה יש , שלמרות שבדגם הנ"ל אין פנל ומחליפים את כל המכשיר ( למרות שהמקשים מודבקים אם מין סרט הדבקה דו צדדי אז איננינ יודע למה צריך להפחליף הכל) הסברתי לנציגה שאני לא מוכן לשלם אני לקוח ותיק בחברה מעולם לא היתה לי כל בעיה ומעולם המכשיר שלי לא היה בתיקון לא זה ולא הקודם (יש לציין במחשיר הישן שלי נוקיה מהדגמים הישנים כן נשבר לי הפלסטיק והחליפו לי הכל ללא תשלום פנל אחורי ופנל קדמי) נציגת השירות אמרה שהמנהלת שלה לא מאשרת ושאני צריך לשלם בקשתי לדבר אם המנהלת , אשר יצאה מחדר כלשהו שבידה טבלת חדש שאותו היא מיהרה למכור ההתיחסות אלי הייתה כאילו אני ה"מכשול" בדרך למיכרת הטאבלת אני ניסיתי להגיד לה שמידי פעם כן אפשר לבוא לקראת הלקוח שנמצהמון שנים בחברה ומשלם מספיק כסף אשר כוללים ביטוח המנהלת שהיא אגב רק מנהלת משמרת (כמובן את זה היא לא ציינה ואמרה שהיא הכי בכירה ואין אם מי לדבר רק לאחר שראיתי את התג שם שלה שכתוב שם מנהלת משמרת ואמרתי לה את זה היא ענתה שמי שיותר בכיר ממנה לא עובד ביום שישי) היא אמרה לי שלקוח פרטי משלם הרבה יותר כסף ואני משלם מעט אינני יודע מה הקשר בין הדברים אך ברור לי וגם אמרתי לה את זה היא כנציגת החברה רוצה שאני ישלם יותר כמו כן ציינתי את העובדה שהיתה לי תקלה בפנאל בטלפון הקודם וסידרו לי את זה ללא תשלום לאחר שאישרו את זה אך היא איננה רצתה להקשיב ואמרה שזה מה יש אמרתי שאני לא ישלם אל זה כסף גם אם אצטרך להתנתק התשובה הייתה אין בעיה כך מספר ותמתין לשרות לקוחות כללי.

ציינתי בפני הנציגה והמנהלת שלה שלא כך מדברים אם לקוח ולא כך נותנים שרות לא ממש עיניין אותן התלונות שלי מנהלת המשמרת כאשר היא יצאה אלי לפי ההתהגות והבעת פניה ראיתי שאינה רוצה לעזור או להגיעה לפתרון כלשהוא , השרות היה פשוט גועל נפש לא ציפיתי לקבל שרות כזה ורק בגלל היותי בשרות מילאוים ובגלל שאין לי זמן לסדר לי קו ברשת אחר בימים הקרובים לא ניקתי את המכשיר.
אינני חושב שעל מכשיר שעלותו פחות מ500 שח אני צריך לשלום 59 שח על מנת להדביק חתיכת פלסטיק וכן אפשר לבוא בדרך כלשהיא לקראת הלקוח אני בטוח שאם הייתי רוצה לקנות איפון חדש היחס היה שונה מה שעברתי במרכז שרות היה פשוט ביזיון ועומת נפש

אשמח את מישהו באמת בכיר יצור איתי קשר

אלי
0543908676
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה