פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי בטעות ואי החזרתו נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי יניב , אני ואשתי שידרגנו במסגרת עסקה 2 אייפונים ולאחר מכן נעשה חיוב מחשבוננו שלא היה צריך לקרות על סך 900 ש"ח, מאז 6 חודשים אנו פונים לחברה באינספור פניות בנוגע לכספינו שנלקח ומקבלים הבטחות שווא שהכסף בדרך אלינו ושיצא שיק אלינו , שהשיק במעמד חתימה וכל מיני שטויות כאלה ועוד הרבה אחרות . אנו מרגישים עלבון גדול , מושפלים , מבוזים , מרומים ויותר מזאת שאולי כך פועלת החברה בשיטות מרמה לגבי צרכניה.
כספי סוג הנזק :
שיחזירו לנו את כספינו ושיפצו אותנו על כל התקופה שרימו אותנו ונתנו לנו לרדוף אחר כספינו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה