|
|
|
|
|
|
חבילת דקות וגלישה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לאורנג כלקוח חדש . קניתי חבילה הכוללת גלישה של 1 G .
ברשותי טלפון בלק ברי , הוברר לי עי סוכן המכירות שאיתו בצעתי את העסקה
( ליאור ) באופן חד משמעי כי לא אצטרך לקנות שרותי בלק ברי נוספים כדי לגלוש.
להפתעתי אינני יכל לגלוש ללא שרותי בלק בי נוספים .
התקשרתי לשרות לקוחות והעלתי את הבעייה ולא קבלתי מענה אלא סחבת .
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התאמת גלישה על פי התוכנית ללא עלות נוספת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|