פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבילת דקות וגלישה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לאורנג כלקוח חדש . קניתי חבילה הכוללת גלישה של 1 G .
ברשותי טלפון בלק ברי , הוברר לי עי סוכן המכירות שאיתו בצעתי את העסקה
( ליאור ) באופן חד משמעי כי לא אצטרך לקנות שרותי בלק ברי נוספים כדי לגלוש.
להפתעתי אינני יכל לגלוש ללא שרותי בלק בי נוספים .
התקשרתי לשרות לקוחות והעלתי את הבעייה ולא קבלתי מענה אלא סחבת .
עלבון סוג הנזק :
התאמת גלישה על פי התוכנית ללא עלות נוספת פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה