פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית קנס בגין מעבר מחברת אורנג'- פרטנר לחברת סלולאר אחרתb נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליך בשל גביית קנס ע"י חברת פרטנר (אורנג') בעקבות מעבר שלי לחברת פלאפון ואי קבלת מענה לפנייתי לחברה.
משנת 2005 היינו בהסכם דרך מושב נורדיה עם חברת אורנג'. בתחילת ההסכם הגיע אליי נציג הביתה הביא לנו את המכשירים הניידים והחתים אותנו על ההסכם. חשוב לי לציין שאינני בעל עסק ולכן ההסכם אינו עסקי- אלא נעשה בתנאים/ הטבות של כלל תושבי מושב נורדיה.
ביוני 2011 החלטנו לעבור לחברת פלאפון. אשתי ואני רופאים ובמסגרת העבודה שלנו יש הסכמים עם חברת פלאפון.
ביררנו את הנושא ולהלן הממצאים שלפיהם פעלנו:
חוק ההסדרים 2010-2011 – תחילתו של סדר בענף הסלולר / מאת עו"ד אהוד חיים חגואל.
בהתאם לכך, פנינו לחברת פלאפון והעברנו את שלושת מספרי הטלפון בהם היינו מנויים באורנג' לחברת פלאפון.
מתוך שלושת מספרי הטלפון עבור שני מכשירים סיימנו את התשלום עבור המכשיר לפני כשנתיים ולא שדרגנו את מכשירי הטלפון. החשבון החודשי עבור כל אחד מהם הוא ממוצע של 45 ₪ לחודש . (0546799577 ו - 0546799578 )
המכשיר שמספרו 054-6799576 שודרג ונותרה יתרת תשלומים עבורו. ממוצע חשבון חודשי עבור 054-6799576 הוא 330 ₪ בחודש.
בחשבון שקיבלתי מחברת אורנג' עבור יולי/אוגוסט 2011 לאחר בקשת המעבר לחברה אחרת קיבלתי חשבון לתשלום על סך 4992.27 ₪!!
לפי הפירוט נדרש ממני תשלום על סך 1089 ₪ עבור כל מכשיר (סה"כ 3267 ₪ )דמי יציאה מתכנית – במילים אחרות "קנס יציאה" . כשפניתי אליהם טלפונית נציגי השירות לא ידעו להסביר לי את הסיבה לחיוב אלא ציינו בפניי שזה תשלום עבור יציאה מהחברה.
בנוסף תשלום עבור מכשיר 0546799576 : "יתרת תשלום עבור מכשיר" 538.7 +מע"מ. "יתרת תשלומים עבור ציוד קצה " 1099 +מע"מ.
כל התשלום הנ"ל חוייב בתשלום אחד (שירד מחשבוני ).
ההתנהלות שלהם אינה תקינה ולא לפי החוק :
- התשלום עבור ציוד הקצה הורד ממני בתשלום אחד בניגוד ל "הגבלת פירעון מיידי של עסקאות לרכישת ציוד קצה". לא הייתה שום פנייה מהם להסדר תשלומים!
- גבייה עבור קנסות היציאה על שלושת המכשירים בניגוד וכעבירה לחוק ההסדרים האוסר קנסות יציאה: הגבלת תשלום והפסד הטבה בשל ביטול הסכם למתן שירותי רדיו טלפון נייד . מדובר בסכום 3267 ₪!!
בספטמבר 2011 פניתי אל חברת אורנג' לאחראי תלונות הציבור במכתב רשום עם אישור מסירה.(בידי ההעתקים והקבלה על קבלת המכתב).
- חשוב לציין שבפנייתי זו ציינתי בפניהם שהנני מוכן לשלם לפי החוק סכום של "סך של 8% מהחשבון החודשי הממוצע במשך כל תקופת ההתקשרות כפול מספר החודשים שנותרו למנוי בתקופת ההתחייבות בלבד" בהתאם לחשבון החודשי עבור כל מספר/ מכשיר.
עד היום לא קיבלתי שום מענה לפנייתי!!
פניתי אליהם בפקס 0747077858 בתאריך 9/11/2011 . גם על פקס זה לא קיבלתי כל מענה.
בנוסף ברצוני לציין שפניתי למועצה הישראלית לצרכנות דרך אתר האינטרנט, פנייה מספר 214419 . קיבלנו סיסמה שבעזרתה אנו אמורים לבדוק את מצב התלונה (סיסמה 27031961 ). תחילה היה רשום שהתלונה בטיפול. לאחר מספר שבועות נרשם שהטיפול בתלונה הסתיים. לא קיבלנו כל מענה לתלונה! פניתי מספר רב של פעמים למענה הטלפוני שמספרו 03-6241034 והשארתי מספר הודעות לדעת מה התשובה (בידי השמות של הנציגות איתן דיברתי ). הדבר היה בתחילת אוקטובר. עד עתה לא קיבלתי תשובה לא מהמועצה ולא מהמענה הטלפוני שהבטיח לחזור תוך 72 שעות!
אני פונה בגלל הרגשת חוסר אונים:
- נעשה לי עוול בהתנהלות של חברת סלולר בחדירתה אליי לחשבון תוך גבייה אי צודקת של סכום שהוא בניגוד לחוק.
- הפניות שלי אל החברה אינן זוכות למענה.
- הפניות שלי למועצה הישראלית לצרכנות שאמורה להגן על זכויותינו , אף הן אינן זוכות למענה.
אודה לך מאוד אם תוכל לעזור לי מול חברת אורנג' בקבלת החזר עבור קנסות היציאה. כמו כן לא הייתה להם הזכות לגבות את התשלום עבור ציוד הקצה בתשלום אחד ולכן מגיע לי על כך החזר ריבית.
אשמח להעמיד לרשותך כל מסמך לו תזדקק בבדיקת הנתונים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור קנסות המעבר לחברת סלולאר אחרת . פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה