גביית תשלום מופרזת והפרת התחייבות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 27 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום- בתאריך 27.12.11 מסרתי מכשיר לתיקון בחרת אורנג' , בהמשך לפנייה בה הובטחה לי הנחה של 100 ש"ח על התיקון. מס' הפנייה בידי.
בשיחה אתמול שבה יצר אתי איש קשר ממרכז התיקונים, נמסר לי שהתיקון לפני הנחה יעלה 250 ש"ח, ולאחר ההנחה בזכות מס' הפנייה 150 ש"ח בלבד.
באיסוף המכשיר היום הונפקה לי קבלה לתשלום על סך 250 ש"ח ולא 150 ש"ח כפי שהובטח.
בשיחת המשך עם נציגה בשם אביטל, הנציגה לא הסכימה לשלוח לי אישור בכתב על הזיכוי המובטח, ולא הסכימה לקבל ממני מייל או פקס בנושא, ולשלוח אישור על קבלתם ועל אמת הפרטים בהם.
אין לי מושג מה יקרה עכשיו, ואני רוצה להביע גם תרעומת על בזבוז הזמן שבהתעסקות בנושא. תודה. שי נוטר
|
קבלת הזיכוי והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|