פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הקדמה: אני לקוחה בחברת אורנג' יותר מעשר שנים וממוצע החשבוניות שלי גבוה.
לפני מספר ימים קיבלתי הצעה מחברה מתחרה המשתלמת לי הרבה יותר מהמסלול שאני נמצאת בו היום בחברת אורנג'. לאחר שקיבלתי את ההצעה מהחברה המתחרה התקשרתי לאורנג' כדי לראות מה הם יכולים להציע לי כדי שאשאר לקוחה שלהם. הם הציעו לי מסלול פחות אטרקטיבי ויותר יקר. יום למחרת התקשרתי אליהם פעם נוספת לראות אם זו ההצעה הטובה ביותר שהם יכולים להציע לי לפני שאני מבצעת ניוד לחברה המתחרה. כשדיברתי עם נציג במוקד שדרוגים והסברתי לו את המצב ענה לי: “אם הציעו לך מסלול יותר טוב בחברה המתחרה, תעברי. מה את רוצה שאני אגיד לך?”
מיותר לציין שהייתי בשוק מהתשובה המזלזלת הזו. ואז הנציג הואיל בטובו לשאול אם אני רוצה שהוא יעביר אותי לשימור לקוחות. חשבתי לעצמי שסוף סוף יהיה לי עם מי לדבר, אך לצערי התבדיתי והנציגה בשימור לקוחות אמרה כי זו התכנית שהיא יכולה להציע לי וזהו. כשהבנתי שאין לאן להמשיך שאלתי אותה האם אני מתנתקת מהם ועוברת או שהמעבר מתבצע ע"י החברה המתחרה.ענתה לי במיידי כי המעבר מתבצע ע"י החברה המתחרה ופה נסתיימה שיחתנו, ללא שום ניסיון קל לשמר אותי. בושה וחרפה לחברת אורנג' שמוותרת בקלות ובאדישות על לקוחה של 10 שנים עם ממוצע חשבוניות שלא מבייש אף אחד. אני גאה להיות חלק מקבוצה נכבדת שהחליטה בחכמה לעזוב את חברת אורנג'. בתור עובדת אורנג' לשעבר אני מתביישת מהיחס המחפיר והמזלזל שלהם.
חברה יקרה (דו משמעי), חבל שלאחר עשור ככה נפרדות דרכינו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה