פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר עבור מכשיר שקנינו בחברה כפי שהופתח בזמן חתימה על החבילה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
קניון חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:

בתאריך 13.5.11 רכשנו IPHONE 4 בעסקה הנל 400 דק' + 400 סמס +2 ג'יגה נפח גלישה ב230 ש"ח התשלום הסופי (לאחר החזר כספי על המכשיר של 118 ש"ח)

כבר לאחר החשבונית הראשונה כשראינו שלא קיבלנו החזר עבור המכשיר יצרתי קשר עם קשרי לקוחות שהבטיחו לנו שבחשבונית הבאה זה יתוקן. הפלא ופלא כשהגיעה החשבונית השנייה ראינו ששוב הוריד לנו עבור המכשיר ולא קיבלנו החזר יצרנו קשר עם קשרי לקוחות ושוב הבטיחו לנו שנקבל את ההחזר בחשבונית הבאה וכנל בחשבונית השלישי הרביעית והחמישית. עד עצם היום הזה לא קיבלנו אף זיכוי על המכשיר שנצבר כבר לסכום של 590 ש"ח.

עקב התהלות לא אמינה זו החלטנו לעזוב את החברה

חבל.... לא חתמנו את העיסקה בשוק..חשבנו שמדובר פה בחברה גדולה שמכבדת את עצמה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה