פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה של 5,089 ש"ח עבור שירות שלא צרכתי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
אני מנויה ברשת אורנג', בעלת מכשיר בלאקברי (המכשיר רשום על שם אבי). לפני מספר ימים חזרתי מחופשה באוסטריה, אליה לקחתי את המכשיר ולא השתמשתי בו כלל (פרט לשיחה בת 4 דקות ארצה). המכשיר שימש כמכשיר לעת חירום ועל כן היה פתוח לאורך הטיול. בסוף הטיול קיבלתי הודעה מאורנג' שהודיעה לי כי עליי לשלם מעל 4,000 ש"ח בשם גלישה באינטרנט. מודהמת ומופתעת מיד שלחתי מייל לאבי (דרך מכשיר אחר) וסיפרתי לו על ההודעה. את הטלפון ניתקתי מיד. משם ועד היום אנחנו פנינו אל אורנ'ג ועברנו מנציג לנציג. אורנ'ג טוענת כי המכשיר שלי, מכיוון שמדובר במכשיר בלאקברי, גולש באופן אוטמטי על ידי סינכרון של המיילים. אין אני מבינה בנושא זה, וכמובן שברור לאורנ'ג כי לא השתמשתי במכשיר והסכום שנגבה מאיתנו הוא על שירות שלא הייתי אפילו מודעת על כך שאני צורכת אותו. אחרי שיחות מרובות עם אורנ'ג, הם הציעו לנו הצעה (אטרקטיבית במיוחד) לקבל החזר של 25% במידה ואנחנו לא מתנתקים. מדובר על חשבונית על סך 5,800 ש"ח, כאשר חוייבנו רק על הגלישה באינטרנט על 5,089 ש"ח בחול! אני ואבי איננו מוכנים לקבל זאת ונתקלנו בסירוב מאת אורנ'ג לטפל מעבר לכך בבקשתנו. טענתם היא כי בעת מעמד קניית המכשיר חתמנו על חוזה שמצויין בו (כנראה באותיות הקטנות) שהמכשיר מסתנכרן באופן אוטומטי בחו"ל. מיותר לציין כי לא אני ולא אבי היינו מודעים לכך, והסיבה שלא נגעתי במכשיר בחו"ל (פרט לשיחה הקצרה ארצה ולקבלת ההודעה שציינה כי הגעתי ל4000 ש"ח חיוב) היא מתוך חשש להיות מחויבת בסכומים גבוהים. אני חשה שנעשה כאן אי צדק. אבי לקוח של אורנ'ג כבר עשר שנים וטיפולם בנושא הינו מחפיר. אינם מוכנים לקבל את טענתנו וההצעה של 25% הגיעה אחרי הרבה כעס, עצבים ומעבר בין נציגים שונים. אנו מבקשים שיעשה צדק בנושא זה. אין אנו אנשים שמבינים במכשירים סללורים ואנו מרגישים שנעשתה כאן גניבה. אני צריכה לשלם 5,089 ש"ח על שירות שלא צרכתי, על כך שנסעתי לחו"ל והחזקתי מכשיר בלי להשתמש בו. [
החזר של הסכום שנגנב + שינוי הסעיף בחוזה שמתיר גלישה אוטומטית בחו"ל (במקום זאת יש לחסום באופן אוטומטי גלישה בחו"ל אלא אם כן הלקוח מבקש אחרת) פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה