פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו טלפון ביתי ואינטרנט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
בקי מצוות 3 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שנה וחצי מהיום (ראה למעלה)התחברתי לאורנג' ופה עשיתי טעות חיייי
העסקה אמורה היתה להיות לשנה וחצי במחיר 54 ש"ח כולל מעמ וכולל ראוטר והכל ל18 חודש כולל הראוטאר וכל חודש היה לי חיוב אחר וכל הזמן גם זיכוי וחיוב זיכוי וחיוב ומכל הבלאגן כבר לא שמתי לב לחיוביים עד שחשכו עינייי ב10 חודשים האחרונים חיוב של 90 ש"ח אחרי זיכויים שזה 56 ש"ח יותר לחודש כפול 10 .
בתאריך הכתוב למעלה אמרו לבנתיים יתנו לי חודש חינם ו500 דקות לשיחהנ לכל היעדים וגם ישלחו לי במייל את העסקה וכמובן איך לא ,לא שלחו ......
זלזול ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כל הכספים במיידי כולל ריבית וניתוק היחסים עמם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה