פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שורה של מחדלים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
1. חיוב במרמה על גלישה שלא ביצעתי, וסירוב להנפיק לי פירוט של החיוב הנ"ל.
2. כ-8 חודשים לאחר שניתקתי מהם את הקו, הם המציאו חוב של 1600 ש"ח אשר אינו תואם כלל את העסקה שביצעתי מולם.

כל האירועים מפורטים במכתב שכתבתי, אשמח לשלוח לכם - רק פרטו לי לאיזו כתובת, על מנת שיהיו לכם את כל הנתונים
ובזבוז של הרבה מאוד אנרגיה וזמן סוג הנזק :
החזר כספי וביטול החוב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה