פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים - אי כיבוד חוזה נושא התלונה:
אלוש שמעון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4-11-11 נחתם חוזה ביני לבין נציג חברת אורנג לניוד 2 מספרים מחברת פאלפון.
עלות כוללת לכל מספר 182 ש"ח הכוללים 1000 דקות שיחה + 500 SMS + אינטרנט חופשי ללא הגבלה.
בחודש ראשון קיבלתי חשבונית נפוחה מאוד ולאחר שיחה עם נציג שרות הובהר כי חויבתי בגין גלישה בטעות וכי אני יזוכו .
חודש שני הגיע שוב חשבון נפוח על סך של למעלה מ 1300 ש"ח
וכמובן לא זוכה חשבוני .
שיחה שלי עם נציג בכיר ( חיים ) סוכם כי חשבוני יזוכה באמצעי התשלום ( ישראכרט ) בתאריך 2-03-12 סך 1952 שקלים .
מובן כי הובטח כי נושא הגלישה והחשבונות יוסדר במקביל.
בתאירך 6-3-12 שוחחתי שוב עם נציג שרות הפעם נאמר כי יבוצע קיזוז בחשבונות הבאים .
לשאלתי מדוע לא בוצע זיכוי - אין תשובה .
לשאלתי איך מתקדמים - אני מקבל תשובה כי יבוצע זיכוי בחודש הבא.
אינני מבין להושיט יד לכיסי ולמשוך כספים במזומן תקין - להחזיר את המגיע לי אני נדרש להתקשקש 4 חודשים.
לבקשתי לניתוק אויימתי כי הנדון יעלה גם יעלה לי כסף למרות אי כיבוד החוזה מצד החברה

אשמח לתשובתכם

שמעון אלוש

0578171866
עוגמת נפש רבה מאוד , וכמובן עליות של מינוסים בבנק סוג הנזק :
זיכוי מיידי . פיצוי על עוגמת הנפש - וכמובן הסדר התשלום פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה