פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונית- חבילת גלישה. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
במעמד ההצטרפות לאורנג', הצטרפתי לחבילת גלישה.
כעבור כמה חודשים קיבלתי SMS, שבו כתוב " הנך מחויב עבור גלישה באינטרנט. לרכישת חבילת גלישה מתאימה" ולינק, שלא מוביל לשום מקום.
במרץ 2011, התקשרתי והנציג - במעמד השיחה, אמר לי שיבטל את ה"תקלה".
ביום חמישי האחרון נכנסתי לפורטל אורנג' בטלפון, ובסיום הגלישה קיבלתי 3 SMS ברצף, באותו הנוסח בדיוק.
התקשרתי, והנציגה הסבירה לי שבכל גלישה שלי, על כל 100 מגה-בייט גלישה, אני מחוייבת 4 ש"ח- משום שאין לי חבילת גלישה.
כשהוסבר לה מה קרה ושבעצם הצטרפותי לחברה, הייתה אמורה להיות לי חבילת גלישה, היא אמרה שתבדוק ותחזור אליי.
השיחה שלי איתה לא התרחשה- ולאחר מס' שעות התקשר נציג שלא הכיר את פרטי המקרה והתקשר רק כדי לחזור שוב ושוב על המילים "אל תדאגי".
נאמר שביום ראשון "בטוח" יחזרו אליי- כמובן שלא חזרו.
ביום שני, התקשרתי אני. נציגה שדיברתי איתה, אמרה לי מפורשות שהיא, בתור לקוחה, בודקת את החשבוניות שלה.
כששאלתי אם היא, בשיא חוצפתה, נוזפת בי,
היא אמרה שלא והשיחות מוקלטות אם "בא לי לשמוע:" .
ואז אמרה לי ש"הכי טוב " שהם יכולים לתת לי היא מחווה שירותית- פיצוי של 50 אחוזים.
כשביקשתי לדבר עם מנהל, עברו עוד 3 שעות ברך ו2 נציגים,
כשדיברתי עם מנהלת , היא אמרה שייקחו 2 ימי עבודה- והיא תיצור איתי קשר.
עוגמת נפש. סוג הנזק :
זיכוי מלא על החריגה- תשלום על חבילת גלישה. ופיצוי הולם לעוגמת הנפש. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה