פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי מעבר נושא התלונה:
צורדקר סיוון שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ישנו חיוב חדש לחברת אורנג' או לחברות הסלולאר והוא דמי מעבר מתוכנית,
ב-7/3/12 חייגתי לאורנג', כיוון וחרגתי בתוכנית שלי, והתוכנית אינה התאימה לי אז ביקשתי לעבור לתוכנית עם יותר דקות שיחה והודעות SMS כמובן שגם העלות שלי גבוהה יותר, הנציגה עזרה לי והציגה בפני את התוכנות המשתלמות, ובסוף ציינה שאני אחוייב ב-40 ש"ח על דמי ניהול מעבר. כיוון שיצא לי לעבור תוכניות בעבר ולא מזמן, לא חויבתי עבור מעבר. שאלתי מדוע? אז הנציגה טענה שבזמן האחרון יש המון לקוחות שעוברים תוכניות וזה יוצר עומס על המערכת. שאלתי אותה האם אני יכולה לבצע את המעבר של התוכנית דרך האתר אורנג' באינטרנט והיא אמרה לי שלא, ואז היא הציעה שהחברה תשתתף ב-50% מההוצאה.

אורנג' החכימה וידעה שהלקוח החכם עובר תוכניות להיכן שמשתלם לו, וכאשר הוא עובר הוא משוחח עם נציג שירות, וכיוון והלקוחות היום עוקבים ומודעים לצריכה שלהם, אז הם עוברים יותר תוכניות, אורנג' החליטה לעשות על זה כסף, ע"י פגיעה בכיסו של הלקוח- לא משמעותי כלל 40 ש"ח לתוכנית שמתאימה לי שגם בעבורה אני משלמת סכום חודשי! העיניין הזה מקומם אותי מאוד,

אשמח לתשובה בהקדם
כאשר בעבר זה לא היה קיים.
העיניין של מעבר לתוכנית, הינה בלחיצת כפתור ואני לא מבינה מדוע מחייבים את הלקוח על דבר כזה? כאשר מדובר בשירות ללקוח והנציג בלחיצת כפתור מעביר אותך.

כספי סוג הנזק :
לבטל את דמי המעבר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה