פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת אורנג כל חודש גובה כספים .המוגדרים כחיובים קבועים ולא ברור על מה.עברנו מזמן לסלקום .התשלום בגין המכשיר נגבה בנפרד.הסכום שנגבה בכל חודש הוא סכום שונה..מספר הסוללר 0545393465 .בלתי אפשרי להשיג את שרות לקוחות של אורנג.וגם אם מדברים עם שירות הלקוחות אני מועבר למקום אחר שלא עונים.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה