פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ומרמה בעסקה נושא התלונה:
טויזנר אלי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת נובמבר עברתי לאורנג' משפחתי ואני 4 קוים בעסקה שנמכרה לי ע"י סוכנת שהגיע לביתי בשם שרון ביאליק .
(יש בידי את המסמך של הסוכנת עם פרטי העסקה שנכתב על ידה)
יש לי בכתב את פרטי העסקה סה"כ 672 ש"ח לכל הקוים כולל חבילת גלישה + 500 דקות באורנג + 300 לכל היעדים + 200 סמסים.
מאז בכל חודש מחייבים אותי בפי 2 ויותר מהעסקה וכל חודש אני מתקשר לחברה ואחרי טלפונים מרובים והרבה עצבים מזכים אותי ומבטיחים שזה לא יקרה ושוב עובר עוד חודש והסיפור חוזר כבר פעם רביעית .
פניתי לפניות הציבור של החברה יותר מפעם אחת ולא נעניתי
החיובים שאני מקבל הם בסדר גודל של 1300 ש"ח וזה גורם לי נזק עצום בחשבון כיוון שהזכוי מגיע בחודש העוקב ואז שוב מחייבים יכפול ואז חוזר חלילה
אני כבר חסר אונים ולא יודע מה עוד אפשר לעשות עם הדבר הזה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ועמידה בתנאי העסקה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה