פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגי שירות המשקרים ללקוחות לצורכי בונוסים\אחוזים- מקרה שקרה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אבקש להפנות את תשומת לבכם לתופעה לא ראויה בה נציגי השירות של חברת אורנג', בין אם בהוראת החברה ובין אם לאו, משקרים במצח נחושה ללקוחות היושבים מולם. לראייה מקרה שקרה לי בתאריך 9.2.12 אז פניתי, בייפוי כוחה של אמי, לנציג שירות עסקי בשם יניב בסניף \יד אליהו תל אביב. ביקשתי מן הנציג לדעת כמה תצטרך לשלם אמי אם תרצה לעזוב את התכנית העסקית בה היא נמצאת וזאת בעקבות סכומים גבוהים מן הצפוי שהיא משלמת כל חודש. הנציג טען, על אף הגבלת קנסות היציאה, כי אמי תחויב בלא פחות 3556 ש"ח על 25 חודשי ההתחייבות שנותרו לה וזה לא כולל 2842 ש"ח שהיא תחויב על מכשירה. מספר פעמים שאלתי את יניב האם הוא בטוח ובמצח נחושה הוא חזר על אותה מנטרה ואף הפליג וסיפר לי על משפחתו ועל חוויותיו ועל כמה חברות הסלולר "דופקות" את כולם. לאחר שסיים לספר לי את סיפור חייו וניסה לתת לי עסקאות עסקיות אחרות בהם כמובן אמר כי אמי תצטרך להתחייב מחדש ל 36 חודשים, וסירב לתת לי פירוט של שדרוג המכשיר או של התכנית בטענה כי אסור לו, עוד טען כי אמי עשתה שדרוג טלפוני למכשיר הסלולר שלה בסניף בראשון לציון, כך שאין שום אסמכתא, דבר שהתברר בהמשך כבדייה מאחר שאמי מעולם לא הייתה שם ועשתה בכלל את העסקה בסניף במודיעין. בשלב זה הודיתי למר יניב והלכתי.
בהמשך הגעתי עם אמי לסניף החברה במודיעין בו הנציגה ליטל הסבירה כי אמי תחויב ב 623 ש"ח בלבד במידה ותרצה לצאת מהחבילה העסקית והודתה כי ישנם נציגים שנוהגים כך. בהמשך טיפלה בנו במהירות וביעילות.
אין איך לתאר את המקרה הנ"ל אלא כביזיון שמצטרף לחוויה דומה שאני חוויתי בעבר אצל אחד מנציגי החברה ששיקר לי במצח נחושה והוביל לכך שבמשך מספר חודשים שילמתי על קו טלפון ומכשיר דיסקון קיי שמעולם לא הפעלתי אותם.
למזלי או לצערה של אורנג' היה לי מספיק אורך רוח להלחם בהם ולהשיג את כספי בחזרה ביחד עם התחייבות מהמחלקה המשפטית שלה.
בכל אופן אם ברצון החברה להמשיך להחזיק בלקוחותיה עליהם להלחם בתופעה הבזויה הזאת בה נציגיהם משקרים ללקוחות על מנת ולצבור אחוזים או בונוסים למשכורתם. אני ממליצה להם בחום למצוא שיטה אחרת לתמרץ אותם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה